Browse F.A.Q. Topics
Cum cumpar?
Cum cumpar?
- Alegeți categoria principala și vizualizați produsele. Daca stiti ce produs cautati puteti folosi functia de cautare sau functia de cautare inteligenta aflata in coltul din dreapta sus a fiecarei pagini.
- Dati click pe produsul dorit, pentru a-i vedea detaliile. In pagina de vizualizare a produsului veți putea vedea poza detaliata a produsului, descrierea lui și prețul.
- Alegeți cantitatea dorita și adăugați produsul în cos.
- In coșul de cumpărături vi se va afișa totalul comenzii, care include și taxa de transport. Daca doriți sa finalizați comanda, va rugam sa apăsați butonul "Finalizează comanda".
- In aceasta faza va rugam sa completați informațiile solicitate precum adresa de livrare, adresa dumneavoastră de email, numărul de telefon, datele de facturare. Daca doriți facturarea produselor pe o persoana juridica, va rugam sa introduceți datele de identificare fiscala în câmpul "Mențiuni comanda".
- Alegeți metoda de plata.
- Introduceți un cod de reducere dacă acesta este disponibil.
- Apăsați „Plasează comanda” iar pe ecran va apărea un mesaj de confirmare cât și sumarul comenzii dumneavoastră.
- Ati finalizat comanda. In scurt timp, veți primi un email de confirmare prin care va vor fi prezentate toate detaliile comenzii.
- In momentul procesării comenzii de către echipa noastră veți fi contactat telefonic pentru a confirma informațiile despre livrare.
Cum platesc?
Cum platesc?
www.Giftsboutique.ro iți pune la dispoziție următoarele metode de plată:- Plata prin ordin de plata în contul nostru: RO75 INGB 0000 9999 0420 3832 ING BANK ROMANIA beneficiar JVA BUSINESS GROUP SRL
- Plata online cu card bancar pe site prin platforma PlatiOnline.ro. Sunt acceptate cardurile Visa/Visa Electron, Mastercard/Maestro, plata fiind realizata in conditii de securitate maxima, fara a se percepe vreun comision suplimentar. Pentru platile cu card bancar, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului platitor ca giftsboutique.ro ATENȚIE!: Nu efectuați plata cu cardul înainte de a verifica disponibilitatea produselor și termenul de livrare!
- Plata ramburs (numerar la curier) - achitarea comenzii în momentul livrării;
Livrare
Tarifele de livrare
Costul transportului este de 19 lei pentru localitatile aflate în aria de acoperire a serviciului de curierat, indiferent de greutatea coletului. Pentru alte localități tariful de livrare va fi confirmat telefonic sau prin email. Livrarea este GRATUITA dacă valoarea produselor comandate depășește suma de 250 lei pentru localitățile aflate în aria de acoperire a serviciului de curierat. Acest prag poate fi modificat în cursul campaniilor promoționale. Livrarea produselor din categoria "Flori" este gratuita in peste 50 de localitati din tara:Adjud Cluj Miercurea Ciuc Sfantu Gheorghe Aiud Constanta Moinesti Sibiu Alba Iulia Craiova Neamt Sighisoara Alexandria Curtea de Arges Negresti Oas Simeria Arad Deva Odorheiu Secuiesc Slatina Bacau Drobeta Turnu Severin Oltenita Slobozia Baia Mare Fagaras Onesti Suceava Bistrita Focsani Oradea Targoviste Borsa Galati Orastie Targu Jiu Botosani Gherla Otelu Rosu Targu Mures Braila Giurgiu Petrosani Tarnaveni Brasov Gura Humorului Pitesti Timisoara Buzau Hateg Ploiesti Tulcea Calarasi Hunedoara Ramnicu Valcea Turda Campia Turzii Iasi Rasnov Urziceni Campulung Muscel Ineu Resita Vaslui Carei Mangalia Sacele Vatra Dornei Cernavoda Medgidia Salaj Zalau Cisnadie Medias Satu Mare Zarnesti Cum se efectuează livrarea
Livrarea se efectuează doar prin curier rapid, în toate localitățile din Romania.
Termenul de livrare este de 24-72 de ore de la confirmarea telefonica a comenzii pentru produsele existente pe stoc. Termenul de livrare pentru produsele care nu se găsesc în stoc se va confirma telefonic în funcție de furnizorul produselor. Comenzile primite pana în ora 13:00 se vor procesa în aceeași zi iar cele primite după ora 13:00 vor fi procesate în ziua următoare. Comenzile primite vineri după ora 13:00 cât și cele primite în weekend vor fi procesate în ziua de luni. Produsele din categoria "Flori" sunt livrate în maxim 4 ore (de la confirmare plății) în 50 de localități din țară prin intermediul partenerilor noștri. Livrarea florilor în 4 ore de la momentul comenzii asigura în plus faptul ca buchetul ajunge proaspăt la destinatar în condiții ideale și nu într-o cutie de carton care ajunge a doua zi. Produsele dumneavoastră vor fi împachetate cu grija și expediate în cutii de carton sau plicuri speciale care asigura transportul comenzii dumneavoastră în bune condiții. Livrarea se face către adresa completata de dumneavoastră în formularul de comanda. Întrucât livrările se efectuează intre orele 9-17, va rugam sa precizați o adresa la care livrarea sa poată fi posibila în acest interval orar. Livrarea se poate efectua și către o adresa diferita fata de a cumpărătorului. Pentru aceste situații, clientul va efectua plata în momentul lansării comenzii, anterior livrării cadoului. www.Giftsboutique.ro nu își asuma responsabilitatea acceptării sau nu a cadoului de către terța parte, destinatar al cadoului oferit de client. In cazul refuzului de primire a cadoului clientul va achita taxa de retur a cadoului.Localitatile in care se livreaza produsele din categoria "Flori":
Adjud Cluj Miercurea Ciuc Sfantu Gheorghe Aiud Constanta Moinesti Sibiu Alba Iulia Craiova Neamt Sighisoara Alexandria Curtea de Arges Negresti Oas Simeria Arad Deva Odorheiu Secuiesc Slatina Bacau Drobeta Turnu Severin Oltenita Slobozia Baia Mare Fagaras Onesti Suceava Bistrita Focsani Oradea Targoviste Borsa Galati Orastie Targu Jiu Botosani Gherla Otelu Rosu Targu Mures Braila Giurgiu Petrosani Tarnaveni Brasov Gura Humorului Pitesti Timisoara Buzau Hateg Ploiesti Tulcea Calarasi Hunedoara Ramnicu Valcea Turda Campia Turzii Iasi Rasnov Urziceni Campulung Muscel Ineu Resita Vaslui Carei Mangalia Sacele Vatra Dornei Cernavoda Medgidia Salaj Zalau Cisnadie Medias Satu Mare Zarnesti
Returnarea produselor
Returnarea produselor
Legislatia romaneasca prevede: „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.” si “Consumatorul nu poate denunta unilateral contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid”. Clientii nostri pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 15 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. GiftsBoutique.ro va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 7 de zile de la data denuntarii in scris a contractului, prin transfer bancar in contul cumparatorului. Produsele personalizate si cele perisabile (ex. flori) nu pot fi returnate. Giftsboutique.ro comercializeaza si produse alimentare, incluse in cosurile de Craciun/Paste/Tematice. Acestea beneficiaza de un regim special care se supune legislatiei in vigoare (O.G. 130/2000 completata de Legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directivei 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf), conform careia contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data comandate acestea nu mai pot fi returnate. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Returnarea produselor se face obligatoriu cu notificarea in scris a intentiei de returnare (mai jos gasiti modelul formularului de retragere). Ne rezervam dreptul sa nu acceptam primirea coletelor retur fara notificare scrisa prealabila sau daca produsele returnate nu se mai afla in ambalajul original, fie sunt deteriorate. Conditiile de returnare sa refera DOAR LA PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice. Model de retragere sugerat de TRUSTED.ro, pe baza Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 427 din 11.06.2014) Stimați consumatori, prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract. – Către [aici se introduce numele, adresa poştală şi, dacă este cazul, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale profesionistului]: – Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii (*) – Comandate la data (*)/primite la data (*) – Numele consumatorului (consumatorilor) – Adresa consumatorului (consumatorilor) – Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) – Data (*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz.
0 Comments